Ubisoft, Hyper Scape’i Sıkıcılıktan Kurtarma Kelamı Verdi
Ubisoft’un battle royale dünyasına giriş oyunu olan Hyper Scape aslında büyük umutlarla çıkış yapan bir oyundu. Başlarda oldukça da iyi tepkiler aldı, türe getirdiği yenilikler beğenildi ama rekabetçi arenada kendisine tam olarak bir yer elde edemedi.
Ubisoft yayınladığı blog güncellemesinde her ne kadar Temmuz ayındaki PC performansından memnun olsalar da, Ağustos ayında konsollara da çıkan oyunun “kendileri için hedef koymuş oldukları yüksek beklentilere ulaşmayı başaramadığını” söylüyor. “Oyuncularımızın da beklentilerini karşılayamadık ve bu yüzden aksiyon alıyoruz. İstediğimiz noktaya ulaşmamıza çok var ama ekibimiz buna kararlı” demişler.
Ubisoft, aynı Rainbow Six Siege’de olduğu gibi geliştirme ekibini hücrelere ayıracak ve her geliştirme hücresi oyunun beş temel özelliğinden birini geliştirmeye odaklanacak.
- Stüdyo öncelikle Hyper Scape’in çok zor olduğunu ve yeni oyuncular için zor bir deneyim sunduğunu kabul ediyor. Nişan almanın, oyuncuları takip edip vurmanın özellikle de konsollarda çok zor olduğunu söylüyorlar.
- Oyunun yeni oyunculara öğrenme ve başarma için yeterli zaman ve imkan vermediğini düşünüyorlar. Yeni oyuncuları korumalı ve onlara oyuna alışmaları için eğitim aktiviteleri sunmalıyız demişler.
- Ana oyun modu Crown Rush’ın acımasız olduğunu, oyunculara farklı aktiviteler ve maç büyüklükleri sunmak gerektiğini söylüyorlar. Oyuna respawn sistemlerinin ve deathmatch tarzı oyun modlarının ekleneceğini söylüyor Ubisoft.
- Oyuncuların şu an Hyper Scape oynamaya devam etmelerini sağlamak için orta ve uzun vadeli hedeflerin bulunmadığını söyleyen Ubisoft, 2. sezonla birlikte Ranking sisteminin de açılışını yapacak.
- İleride Çapraz Oyun özelliğini mutlaka eklemeyi düşündüklerini, ama oyuncu sayısı sorunları nedeniyle bunu planlanandan da önce oyuna kazandırmaya çalışacaklarını söylemişler.
- Hyper Scape – İnceleme
- Hyper Scape’i Diğer Battle Royale Oyunlarından Ayıran 5 Özellik
Yani Ubisoft diyor ki oyunumuz yeni oyuncuları çekemeyecek kadar zor oldu, iyi oyuncuları oyunda tutacak hedefler de koyamadık. Sorunu tespit edip doğrudan üzerine gidecek adımlar atmaları takdir edilesi, Hyper Scape’i kaderine bırakmak yerine yeni bir başarı hikayesi yazmayı hedefliyor Ubisoft. Bundan sonra oyun hakkında daha sık güncelleme paylaşacaklarını da söylediklerine göre önümüzdeki dönemde yine sıkça Hyper Scape ismini duymaya başlayacağız.