Black Myth: Wukong, Bir Üçlemenin Birinci Oyunu Olacakmış
Black Myth: Wukong hiç beklenmedik bir anda karşımıza ağzımızı açık bırakan bir fragmanla çıktı. Başlarda bu fragmana bir kaşı yukarıda şüpheyle yaklaşanlar da oldu ama sonrasında öğrendiklerimiz, Çinlü stüdyo Game Science’ın oyunu hakkındaki soru işaretlerini büyük ölçüde dağıttı diyebiliriz.
IGN China, geliştirici ekibi ziyaret ederek oyun hakkında yeni bilgiler de öğrenmiş. Bunlardan en ilgi çekici olanı da Black Myth: Wukong’un bir üçlemenin ilk oyunu olacak olması. Ancak bu bildiğimiz tarz ilk oyunda başlayıp üçüncü oyunda sona eren bir hikaye gibi olmayacak, daha çok antolojik bir yapısı var diyebiliriz. Yani Game Science’ın aklında üç farklı Black Myth oyunu var ve her oyun farklı bir Çin hikayesine dayanacak. Hatta stüdyonunu kurucularından Feng Ji’nin hayali bir Black Myth evreni yaratabilmek.
Black Myth: Wukong iki senedir geliştiriliyormuş ve çıkışı için de “en fazla 3 yıl” demiş Game Science. Oyunun süresi ise yaklaşık olarak 15 saat olacak, tekrarlanabilirliğe önem verilecekmiş. Aslında 15 saat kulağa az gibi geliyor, karşılaştıracak olursak Sekiro’nun ortalama ana hikaye süresi 30, Ghost of Tsushima’nın ise 21 saat (HowLongToBeat verilerine göre).
- Aksiyon RYO Black Myth: Wu Kong Duyurusu Büyük İlgi Gördü
Game Science oyunda 100’dan fazla farklı düşman olacağını da söylemiş. Ayrıca daha önce yayınlanan bir test videosunda da ekranda aynı anda yüzlerce düşmanın bulunduğu bir sekans görmüştük hatırlarsanız.
Fragmanda gördüğümüz kısım oyunun Black Wind Mountain bölgesiymiş ve yapımı yaklaşık altı ay sürmüş. Game Science, normal zorluk seviyesinde bu bölümün 30 ile 60 dakika arasında süreceğini ve oyunun ilk bölümlerinden biri olduğunu söylüyor.
Oyun üzerinde şu an çalışan kişi sayısı ise 30, ancak fragmanın ardından stüdyoya 10 binden fazla iş başvurusu yapılmış.
Umarım beklediğimize değer, 3 yıl kulağa pek bir uzak göründü nedense.